17 mei 2010
 

Citroen

Citroen organiseert Creative Awards

17 mei 2010 | Citroën organiseert een internationale ontwerpwedstrijd. Het doel is een Citroën DS3 te personaliseren. De winnaar zal zijn/haar ontwerp in C42 (de Citroënshowroom op nr 42 van de Champs Elysées in Parijs) tentoongesteld zien. De auto in kwestie wordt zelfs in 2011 op de markt gebracht.

De Citroën DS3 is exclusief te maken dankzij haar vele mogelijkheden tot personaliseren. Deze modieuze auto opent nu haar deuren voor kandidaten van de Citroën Creative Awards om haar unieke en creatieve karakter nog meer te benadrukken. Deelnemers aan deze wedstrijd worden uitgenodigd om hun eigen interpretatie van het dak en het dashboard te ontwerpen.

Inzendingen zijn tot en met 4 juli welkom en zullen worden beoordeeld door een jury die bestaat uit experts van Citroën (waaronder designer Jean Pierre Ploué) alsmede experts uit de designwereld, de kunstwereld of de mediawereld: Anne Bouley (Hoofdredactrice van het Britse lifestyle magazine GQ), Sonia Perrin (Directrice van de Fondation Cartier), Arthur King (Grafisch ontwerper, DJ en filmregisseur), Xavier Dixsaut (Directeur Innovatie van Louis Vuitton Malletier).

Citroen

Naast het ontvangen een financiële bijdrage zal de winnaar zijn/haar ontwerp mogen tonen in C42 ter gelegenheid van de autosalon van Parijs in oktober 2010. Last but not least zal het winnende ontwerp daadwerkelijk worden geproduceerd en verkocht in 2011.

Thierry Metroz (Directeur du Style van Citroën) en zijn team nodigen deelnemers van harte uit om hen te laten verrassen en nieuwe, innoverende ontwerpen te creëren.

Citroen
 
Websitewww.citroen.nl
Deel via
 
 
> De nieuwste tests en het laatste nieuws in je mailbox
Schrijf je nu in voor de gratis Autozine-nieuwsbrief!