24 september 2009
 

Opel

Gezicht reclamecampagne Opel bekend

24 september 2009 | Het gezicht van de Nationale Opel Testdag is bekend. In de zoektocht naar een hoofdrolspeler voor de reclamecampagne die voorafgaat aan het jaarlijks terugkerende evenement, viel de keuze van de jury op Pamela Feleus uit Lepelstraat.

"Een hartstikke leuke, maar ook moeilijke opgave", noemde Victoria Koblenko het kiezen van een winnaar. Onder leiding van de bekende actrice moest de jury de inzendingen van meer dan 150 kandidaten beoordelen.

Opel

Om auditie te doen voor het gezicht van de Nationale Opel Testdag, moesten de deelnemers op de site Opel.nl/notd ieder een foto van zichzelf en van zijn of haar Opel uploaden. Uit alle inzendingen werd Pamela Feleus gekozen als winnares. Zij ontving als prijs een professionele fotosessie. Het resultaat daarvan wordt gebruikt als officieel campagnebeeld van de Nationale Opel Testdag 2009. De Opel Tigra van Pamela valt ook in de prijzen; hiervoor ontvangt zij een Opel-voucher van € 1.500,-.

De Nationale Opel Testdag vindt dit jaar plaats op vrijdag 6 november vanaf 15.00 uur én op zaterdag 7 november tot 15.00 uur. Tijdens de Nationale Opel Testdag kunnen Opel-rijders gratis hun auto op achttien punten laten controleren door de Opel-dealer.

Opel
 
Websitewww.opel.nl
Deel via
 
 
> De nieuwste tests en het laatste nieuws in je mailbox
Schrijf je nu in voor de gratis Autozine-nieuwsbrief!