22 september 2009
Renault Grand Scenic (2009 - 2016)

Renault Grand Scenic (2009 - 2016)

Samenwerking met Disney/Pixar tijdens Renault Open Huis Dagen

22 september 2009 | De nieuwe animatiefilm UP van Disney/Pixar staat centraal tijdens de Renault UP 10-daagse bij de Renault dealer. Een bezoek aan de showroom van Renault kan van 8 tot en met 17 oktober een scala aan prijzen en extra veel voordeel opleveren. De hoofdprijs is een droomreis ter waarde van tienduizend euro.

"UP is een echte familiefilm, dus koppelen we deze actie aan 10 dagen extra veel voordeel en valt er veel te beleven voor het hele gezin", zegt Janet Richter, Directeur Public Relations.

Renault Grand Scenic (2009 - 2016)

In de eerste week van oktober ontvangen consumenten een speciale UP-huissleutel bij de huis-aan-huis krant. Tijdens de Renault UP 10-daagse van 8 tot en met 17 oktober kunnen consumenten in de showroom met deze sleutel proberen het huisje van Carl, de hoofdrolspeler in de film, te openen. Gaat de deur open, dan maken ze kans op een droomreis ter waarde van tienduizend euro. Gaat de deur niet open, dan maken ze toch nog kans op andere prijzen; er zijn vijftig Xbox 360's te winnen, vijftig XBox 360 UP-games en bioscoopkaartjes. Bovendien ontvangen alle kleine bezoekertjes een speciaal UP cadeautje.

Gedurende de Renault UP 10-daagse kunnen consumenten profiteren van aanbiedingen, zoals drie jaar lang rijden zonder zorgen met het 3+3+3 actievoordeel. Tijdens de 10-daagse verleent Renault aan kopers van een nieuwe personenauto drie jaar Garantie Plus; een verlengde garantietermijn, die wordt gekoppeld aan drie jaar gratis onderhoud en reparaties tot 60.000 km. Kopers kunnen ook profiteren van financieel voordeel: ze betalen drie jaar lang 3,9% rente als ze de nieuwe auto via Renault Business Finance financieren.