12 juni 2009
 

Opel

Occasionlabel G2 komt met Vaderlach-actie

12 juni 2009 | Ter gelegenheid van vaderdag komt het occasionlabel van GM, G2 Certified Used Cars, komende week met een opvallende actie, te weten de Vaderlach-actie, die bij alle vaders in Nederland een grote lach op het gezicht moet toveren.

Tijdens de actieperiode, van maandag 15 tot en met vrijdag 19 juni, kan men tijdens de ochtendshow 'MogguhRick' van DJ Rick van Velthuysen op Radio Veronica dagelijks een dagje racen winnen in een supersnelle Lamborghini Gallardo op het circuit van Zandvoort. Aan het einde van die week zal de hoofdprijs worden uitgereikt aan een goedlachse, winnaar: een G2 occasion ter waarde van € 15.000,-. En niet alleen op de radio maar ook bij de G2-dealer staat de lach een week centraal. Want wie daar het juiste aantal 'big smiles' in de showroom telt maakt ook kans op zo'n dagje racen in een Lamborghini.

Opel

Een G2 occasion kan van elk willekeurig merk zijn, hoewel het huidige aanbod grotendeels uit Opel-occasions bestaat. Tom Strijbos, Manager Used Cars & G2 van General Motors: "Behalve de multimerkaanpak bieden we een uniek gesegmenteerd occasionprogramma. Zoekt de klant een jonge auto, dan is een G2 Premium het beste alternatief, want deze occasion is vergelijkbaar met een nieuwe auto. Wil de klant waar voor zijn geld en mag de auto iets ouder zijn, dan is een G2 Select de beste keuze. Zoekt de klant een auto voor niet te veel geld, maar mét garantie, dan is een G2 Economy met de unieke garantie voor auto's tot 150.000 km op de teller een prima keuze".

Opel
 
Websitewww.myg2.nl
Deel via
 
 
> De nieuwste tests en het laatste nieuws in je mailbox
Schrijf je nu in voor de gratis Autozine-nieuwsbrief!