5 mei 2003
 

Autoschade

Blitsen na een botsing bij Moller-scahde

5 mei 2003 | Menigeen die schade aan de auto heeft, mag deze laten repareren waar hij of zij dat wil. Dus als de klant de keuze heeft, kan deze kiezen voor een bedrijf dat iets extras biedt. Dat is bijvoorbeeld Möller Autoschade. Bood het bedrijf vorig jaar de gloednieuwe Mini als vervangend vervoer, deze zomer heeft de klant naast de New Mini keuze uit meerdere Cabrio's en Roadsters van het merk Smart.

Net als bij de Mini's afgelopen jaar, zijn ook dit keer de opvallende autootjes compleet beletterd met de naam van het autoschadeherstelbedrijf dat in 1999 winnaar was van de Rotterdamse Ondernemersprijs. Ondanks dat de Smarts een beperkte gebruikswaarde kunnen hebben voor mensen met een groot gezin, is directeur Alfred Möller ervan overtuigd dat veel mensen zullen kiezen voor het gedurfde vervangend vervoer. Hij vertelt: "Geen mens staat te juichen als hij of zij schade heeft gereden. Als schadehersteller zorgen wij voor een professionele ontvangst aan de receptie, een vlotte afwikkeling met de verzekering en kwalitatief hoogwaardig schadeherstel. De kopzorg van de klant is daarnaast: hoe blijf ik mobiel. Om dat te ondervangen maakt Möller Autoschade al jaren gebruik van representatief vervangend vervoer. Toen de nieuwe Smart-modellen op de markt kwamen, kreeg ik het idee om die auto tijdens de zomermaanden in te gaan zetten naast het bestaande toch al aantrekkelijke vervangend vervoer. De smarts hebben een geheel eigen uitstraling en in de zomermaanden zijn de cabrioversies, modellen waarin iedereen wel eens wil rijden".

Autoschade

Hij besluit: "We hebben door deze actie een aantal zaken bereikt. Ons vervangend vervoer is zo onderscheidend, dat het mensen ertoe beweegt om in geval van autoschade te kiezen om de schade bij Möller Autoschade onder te brengen. Daarnaast hebben wij permanent zo'n 30 zeer opvallende ambassadeurs op de weg, waarnaar goed gekeken wordt. Extra reclame dus. Tenslotte praten mensen erover als ze bij vrienden of bekenden komen. Iedereen wil wel eens een rondje maken in zo'n Smart, want het is nieuw en onderscheidend. Op die manier komt onze naam toch weer onder de aandacht". Möller Autoschade herstelde het afgelopen jaar op meerdere vestigingen in Rotterdam zo'n 5.700 voertuigen. Ca. 2.900 reparatie's waren afkomstig van particuliere autobezitters. Deze klantengroep krijgt vanaf 4 mei tot 1 oktober dit jaar zonder meerkosten een cabrio of roadster mee tijdens de reparatie.

Autoschade
 
Websitewww.moller-autoschade
Deel via