18 maart 2009
Lancia Delta

Lancia Delta

Lancia stopt QR-code in nieuwste reclame

18 maart 2009 | Vanaf 18 maart start Lancia een bijzondere publiciteitscampagne. De campagne maakt gebruik van de zogenaamde QR-code (quick response). Met deze code kan op de mobiele telefoon een minifilm bekeken worden èn een proefrit worden aangevraagd via een mobiele website.

De QR-code software is gratis te downloaden op een mobieltje (via i-nigma.mobi). De telefoon herkent automatisch de in de advertentie afgedrukte QR-code.

Lancia Delta

Algemeen directeur Fiat Group Automobiles Netherlands B.V. Jan Flipsen: "De Lancia Delta werd eind 2008 geïntroduceerd met het credo 'the power to be different'. Deze vernieuwende campagne past daar perfect bij. Het is krachtig, anders en gedurfd. Net als de huidige Delta tv-commercial waarin Richard Gere in de Delta naar Tibet reist".

 
> De nieuwste tests en het laatste nieuws in je mailbox
Schrijf je nu in voor de gratis Autozine-nieuwsbrief!