9 september 2008
 

Chevrolet

Chevrolet Nederland introduceert virtuele accessoiresshop

9 september 2008 | Het individualiseren van auto's heeft de laatste jaren een grote vlucht genomen. Klanten spreken daarbij de voorkeur uit voor originele, hoogkwalitatieve accessoires. Om de keuze te vereenvoudigen en goed voorbereid de showroom van de Chevrolet-dealer in te stappen heeft Chevrolet Nederland een virtuele accessoiresshop geopend.

Op de site is een ruime selectie originele Chevrolet-accessoires opgenomen Het betreft accessoires voor de Chevrolet Matiz-, Aveo-, HHR-, Epica- en Captiva-modellen. Om de accessoires te bekijken moet op de site worden gekozen voor de pagina 'accessoires' en vervolgens het gewenste model. Daarna kan er een keuze worden gemaakt uit Exterieur, Interieur, Vrije tijd & Veiligheid en Bescherming, waarna de gewenste accessoires door een eenvoudige klik bekeken kunnen worden.

Chevrolet

Arjen Harkema, Manager After Sales van Chevrolet Nederland: "Door het opnemen van deze accessoires op de website krijgen de Chevrolet-rijders een goed overzicht van de mogelijkheden op hun nieuwe Chevrolet. In tegenstelling tot de 'echte' showroom zijn de digitale deuren van de virtuele Chevrolet-accessoiresshop 24 uur per dag, zeven dagen per week geopend".

Alle genoemde prijzen op de website zijn advies verkoopprijzen inclusief BTW en, indien van toepassing, inclusief montage.

Chevrolet
 
Websitewww.chevrolet.nl
Deel via
 
 
> De nieuwste tests en het laatste nieuws in je mailbox
Schrijf je nu in voor de gratis Autozine-nieuwsbrief!