21 december 2007
 

Alfa Romeo

Alfa Romeo lanceert lifestyle artikelen

21 december 2007 | Alfa Romeo introduceert haar eigen kleding- en merchandisinglijn. De producten zijn exclusief verkrijgbaar bij de Alfa Romeo-dealer. Geïnteresseerden kunnen de artikelen ook bekijken op de website Accessoires-AlfaRomeo.nl.

Bij de merchandisinglijn ligt de nadruk op exclusiviteit en een stijlvolle vormgeving. Het assortiment bestaat onder andere uit exclusief vormgegeven herenhorloges, stropdassen en riemen.

Alfa Romeo

De kledingcollectie bestaat uit een rode en een zwarte lijn. De jas, cap, polo en het fleecejack in het herkenbare Alfa-rood zijn sportief en opvallend. De zwarte collectie is geïnspireerd op het verfijning. Zowel de merchandising- als de kledinglijn worden in de toekomst uitgebreid. Bovendien zal de website in de nabije toekomst worden uitgebreid met een exclusieve autoaccessoireslijn voor de verschillende Alfa Romeo-modellen.

Recent is de nieuwe kleding- en merchandisinglijn van Alfa Romeo op een bijzondere wijze geïntroduceerd. Tijdens de exclusieve Italiaanse lifestylebeurs "Het Beste van Italië" die in het Hilton Hotel in Amsterdam werd gehouden heeft Frits Kroymans uit naam van Alfa Romeo Nederland het eerste horloge uit de merchandisinglijn overhandigd aan de heer Gaetano Cortese, Ambassadeur van Italië in Nederland.

Alfa Romeo
 
Websitewww.accessoires-alfar
Deel via
 
 
> De nieuwste tests en het laatste nieuws in je mailbox
Schrijf je nu in voor de gratis Autozine-nieuwsbrief!