25 oktober 2007
Volvo C30

Volvo C30

Volvo vecht mee tegen kanker

25 oktober 2007 | Fight cancer is de nieuwste, op jongere gerichte campagne van KWF Kankerbestrijding. Volvo Cars Nederland, vaste partner van KWF, steunt deze actie met de inzet van een zeer opvallende Volvo C30. Onder het motto "Love life. Fight cancer" bezoekt KWF met de kleurige C30 diverse bijeenkomsten en evenementen in het land. Het behoeft geen toelichting dat de samenwerking perfect aansluit bij Volvo's motto: "Volvo. for life".
Volvo C30

Volvo Cars Nederland heeft sinds 2004 een vaste relatie met KWF Kankerbestrijding. In dat jaar werd de laatste in het Limburgse Born geproduceerde Volvo V40 aan KWF geschonken. Vorig jaar haalde de Nederlandse Volvo-dealers met de Take the Wheel-proefritactie in totaal 100.000 euro op voor de KWF-actie Stop Kinderkanker.

Volvo C30

De witte Volvo C30 is voorzien van een bodykit in een fel lichtblauwe kleur. Op de zijkant van de auto staat in grote letters "Love life" te lezen, een slogan die de C30 op het lijf is geschreven. De auto voorziet niet alleen in een mobiliteitsbehoefte, het is ook een aandachttrekker op zich. De auto werd onder meer ingezet als blikvanger op het Loveland Festival.

 
> De nieuwste tests en het laatste nieuws in je mailbox
Schrijf je nu in voor de gratis Autozine-nieuwsbrief!