9 oktober 2007
KeepOnWondering.nl

KeepOnWondering.nl

Mitsubishi Outlander gaat digitaal

9 oktober 2007 | Mitsubishi start een online magazine voor de Outlander. Dit concept gaat verder dan een digitale versie van de printpublicatie; het is de eerste keer dat een specifieke auto wordt gekoppeld aan een interactief e-clientenmagazine.

Het digitale magazine KeepOnWondering.nl is ontwikkeld en geproduceerd in samenwerking met Readershouse-Hearst en deelt daarom zijn bijzondere inhoudelijke opzet met de printversie. Qua format is het echter meer in overeenstemming met de instelling en levensstijl van de Outlander-klantengroep.

KeepOnWondering.nl

Geheel in de lijn van dit nieuwe digitale Outlander-magazine wordt er nog een schepje bovenop gedaan door de lezer in de gelegenheid te stellen een reis te winnen naar de Zeven Nieuwe Wereldwonderen. Hiertoe moet eerst een testrit worden gemaakt met een echte Outlander. Tegelijkertijd kan iedereen die dat wil, zijn eigen wondertje insturen. Voor elke inzending wordt een euro aan UNESCO gedoneerd.

In eerste instantie zullen pilot-projecten gestart worden in Nederland (4 oktober 2007), Belgie en Noorwegen (12 oktober 2007). Het digitale Outlander-magazine blijft drie maanden online, tot 1 januari 2008. Nadat het magazine in deze landen live is gegaan, zullen alle andere Europese landen waar Mitsubishi geimporteerd wordt, 35 in totaal, het magazine kunnen verspreiden, elk in hun respectievelijke taal.

 
> De nieuwste tests en het laatste nieuws in je mailbox
Schrijf je nu in voor de gratis Autozine-nieuwsbrief!