25 november 2002
 

Chrysler

Celine Dion wordt het gezicht van Chrysler

25 november 2002 | Chrysler gaat samenwerken met de Canadese zangeres Celine Dion. Beide partijen hebben een meerjaren overeenkomst gesloten voor samenwerking bij diverse marketing-, promotie- en reclame-activiteiten, ter ondersteuning van de introductie van nieuwe Chrysler-modellen.

Het eerste resultaat is begin 2003 te zien en te horen in een tv-commerical waarin Celine Dion en haar muziek een rol spelen. Dit is dan direct de start van een uitgebreide campagne met onder meer speciale optredens door Celine Dion, promotiecampagnes richting consumenten, interactieve communicatie en televisieprogramma's. Bovendien wordt voor Dion een geheel nieuwe Chrysler song geschreven.

Chrysler

"Muziek is emotie, auto's zijn dat ook", zegt Jim Schroer, Executive Vice President Global Sales en Marketing van de Chrysler Group. "Dit is de soort harmonieuze samenwerking waarvan je doorgaans alleen maar kunt dromen. Het is prachtig om te kunnen samenwerken met een internationale ster met de allure van Celine Dion. Zij is in feite de personificatie van het Chrysler-motto Drive Equals Love". "Ik ben heel enthousiast over deze samenwerking", aldus Celine Dion. "Samenwerken met mensen die zo gepassioneerd zijn bij wat zij doen, voelt goed. De Chrysler Crossfire is hier een geweldig voorbeeld van"

In haar carriere heeft Celine Dion tot dusver meer dan 150 miljoen albums verkocht. Ze won zes keer een Grammy Award en haar muziek werd bekroond met twee Oscars, waaronder die voor beste titelsong bij de film Titanic. In 1996 werd zij door een groot televisiekijkend publiek gekozen tot Artiest van het Jaar, een eer die haar in 1998 opnieuw te beurt viel. Van haar meest recente album A New Day has Come zijn sinds de release in maart van dit jaar al acht miljoen exemplaren over de toonbank gegaan.

Chrysler
 
Websitewww.chrysler.nl
Deel via