23 november 2006
 

Nieuwe auto hoofdprijs in dashboard-actie

23 november 2006 | Vier weken lang vindt op diverse locaties in Nederland een geheimzinnige autoactie plaats. In een cockpit wordt een dashboard getoond van een nieuwe auto, waarbij bezoekers wordt gevraagd het juiste merk te raden van het bijbehorende nieuwe automodel.

In de periode van 22 november tot en met 16 december wordt op veel bezochte locaties, zoals grote winkelcentra en de aankomsthal van Schiphol, een auto-interieur showunit opgebouwd. Bezoekers kunnen een blik werpen op het dashboard en raden uit welk nieuw automodel dit instrumentenpaneel afkomstig is. In totaal worden zestig locaties aangedaan. Naast de winkelcentra zal de dashboardunit ook bij grote bedrijven en bij leasemaatschappijen worden opgesteld.

De hoofdprijs in de actie, waarvoor de organisatie zo'n 30.000 deelnemers verwacht, is de fonkelnieuwe auto waaruit het dashboard afkomstig is.

 
Deel via
 
 
> De nieuwste tests en het laatste nieuws in je mailbox
Schrijf je nu in voor de gratis Autozine-nieuwsbrief!