17 januari 2006
Daihatsu Cuore (2003 - 2007)

Daihatsu Cuore (2003 - 2007)

80 nieuwe arbeidskrachten voor Daihatsu

17 januari 2006 | Ondanks de weinig rooskleurige ontwikkelingen in de autobranche, hebben de Daihatsu-dealers sinds enige tijd versterking gekregen voor hun verkoopactiviteiten. Sinds begin deze maand is hun "verkoperbestand" uitgebreid met een heilige koe. De DaihatsKoe, zoals de koe ook wel wordt genoemd, is een levensechte koe die op een aanhanger is bevestigd. Gekoppeld aan de nieuwe Daihatsu Cuore weet de koe de aandacht op zich te vestigen.

Met de DaihatsKoe vestigt Daihatsu de aandacht op het feit dat de auto, of heilige koe, vaak als melkkoe gebruikt wordt. Afhankelijk van de grootte en de zwaarte van de auto, draagt de automobilist veel geld af aan (brandstof)accijnzen en belastingen, waarmee het onderhoud van de heilige koe hoog oploopt. Met de Daihatsu Cuore kunnen deze kosten tot een minimum beperkt worden.

Daihatsu Cuore (2003 - 2007)

Daihatsu zal met de DaihatsKoe landelijk de aandacht gaan vestigen op het merk Daihatsu en op de zuinigheid van de Cuore. Alle Daihatsu-dealers in Nederland zijn voorzien van een aanhanger met koe en veel dealers hebben hun eerste activiteiten met de koe achter de rug. Gezien de positieve reacties zal de koe in de komende periode veelvuldig ingezet worden.

 
> De nieuwste tests en het laatste nieuws in je mailbox
Schrijf je nu in voor de gratis Autozine-nieuwsbrief!