1 september 2005
 

Hyundai

Hyundai pakt uit tijdens Najaar Festival

1 september 2005 | Vanaf 1 september lanceert Hyundai een groot offensief. De belangrijkste elementen van het Hyundai Najaar Festival zijn een grootscheepse media campagne en de lancering van talloze actiemodellen en kortingen. Daarnaast wordt de gadget van dit moment, de Samsung Miniket, cadeau aangeboden aan consumenten die in de actieperiode een nieuwe Hyundai kopen.

Het publiek maakt deze maanden kennis met drie nieuwe facelifts van Hyundai: de Matrix, Atos en vanaf oktober de Getz. Een nieuw modeljaar, de Tucson, staat in de showroom. Binnenkort wordt een nieuw model gelanceerd, het nieuwe vlaggenschip van Hyundai, de Grandeur. Tijdens het Najaar Festival staan in september ook nog eens zes actiemodellen in het zonnetje, waarbij het consumentenvoordeel kan oplopen tot ruim € 7.000 euro.

Hyundai

Om al deze acties goed onder de aandacht te kunnen brengen bij een breed publiek, lanceert Hyundai vanaf september een groot mediaoffensief in 70 regionale en landelijke dagbladen, radio en televisie. Alsof dit nog niet genoeg is ontvangt iedereen die met ingang van 1 september tot en met 14 november een nieuwe Hyundai koopt een Samsung Miniket cadeau. Deze kleine camcorder, digitale camera, webcam, voice recorder, MP3-speler en data storage in een, is net op de markt gebracht. De Miniket heeft een consumentenwaarde van € 595. Klanten die een nieuwe Hyundai Tucson of Santa Fe kopen in de actieperiode ontvangen twee mountainbikes.

Hyundai
 
Websitewww.hyundai.nl
Deel via
 
 
> De nieuwste tests en het laatste nieuws in je mailbox
Schrijf je nu in voor de gratis Autozine-nieuwsbrief!