5 juli 2005
 

Volvo

Prijzenregen voor Life on Board campagne

5 juli 2005 | Volvo n is als winnaar uit de bus gekomen tijdens het jaarlijkse reclamefestival in Cannes. Maar liefst vijf awards ontving Volvo Cars voor de Life on Board campagne, waaronder de belangrijke titanium award voor de "beste geïntegreerde reclamecampagne" van het afgelopen jaar.

In de categorie Cyber Lion voor internetcampagnes won de Life on Board campagne drie prijzen:

  1. goud voor de "beste interactieve campagne",
  2. zilver voor internetreclame en
  3. brons voor virtual marketing.
Volvo

De gelauwerde campagnes werden ontwikkeld door het in Amsterdam gevestigde pan-Europese reclamebureau van Volvo Cars, Fuel Europe in samenwerking met het bureau EuroRSCG 4D.

Volgens de jury viel Volvo Cars in de prijzen omdat de autofabrikant de moed heeft gehad een geheel nieuwe manier te bedenken voor het aanspreken van de consument. Bovendien vond men de wijze waarop de mens centraal wordt gesteld in de campagne uniek en origineel. "Als Volvo Cars willen we vooral campagnes maken die mensen tot nadenken stemmen en de consument uitnodigen om dieper na te denken over ons merk. Het succes in Cannes inspireert ons verder en moedigt ons zeker aan voort te gaan op de ingeslagen weg", aldus Tim Ellis, director of global advertising van Volvo Cars.

Volvo Volvo
 
Websitewww.canneslions.com/w
Deel via
 
 
> De nieuwste tests en het laatste nieuws in je mailbox
Schrijf je nu in voor de gratis Autozine-nieuwsbrief!