7 september 2004
 

1,2,3 /// AutoService

1,2,3/// AutoService brengt waardering & tijdwinst Haal- & Brengservice in kaart

7 september 2004 | 1,2,3/// AutoService gaat in kaart brengen hoeveel tijdwinst hun veelbesproken Haal- & Brengservice de berijders van zakelijk gereden autos en hun werkgevers oplevert. De berijders hoeven hierdoor immers niet meer naar het autobedrijf toe en kunnen bijvoorbeeld gewoon door blijven werken. De auto wordt voor de deur opgehaald en daar ook weer, van binnen en buiten gereinigd, afgeleverd. Ook zal de waardering van de vergaande service worden geinventariseerd en zal worden gevraagd wat men als zakelijke klant als de grootste onderhoudsverschillen ervaart bij het merkgebonden kanaal en het universele kanaal. Deze vragen maken deel uit van een landelijk online klanttevredenheidsonderzoek dat 1,2,3/// AutoService onlangs is gestart. De resultaten worden begin december verwacht.

Aad van den Oever, key accountmanager van 1,2,3/// AutoService en eerste aanspreekpunt voor de lease- en fleetmarkt: "Het is simpel. We willen het de lease- en fleetowners en de berijders zo gemakkelijk mogelijk maken. Gemak dient de mens. De Haal- & Brengservice maakt hier een belangrijk deel van uit. Uit de positieve reacties van de leasemaatschappijen blijkt dat hun klanten en berijders vaak aangenaam verrast zijn dat wij deze service bieden en dat hun auto ook nog eens helemaal van binnen en buiten schoon en in topconditie wordt afgeleverd. Dit vergroot de tevredenheid aanzienlijk. Als onderdeel van onze klantgerichtheid willen we nu voor elke leasemaatschappij in kaart brengen hoe hoog die waardering nu echt is en wat de gemiddelde tijdwinst is die hun klanten kunnen behalen door hun wagenpark te laten onderhouden door 1,2,3/// AutoService. Elke leasemaatschappij waar wij afspraken mee gemaakt hebben, zal hierover een rapportage ontvangen. Hiermee kunnen zij op hun beurt weer hun toegevoegde waarde richting hun klanten benadrukken".

1,2,3 /// AutoService

Naast het inschatten van de tijdwinst die de 1,2,3/// Haal- & Brengservice oplevert, worden in het klanttevredenheidsonderzoek vragen gesteld over alle aspecten van de service en dienstverlening van 1,2,3/// AutoService. Evert Smits, voorzitter 1,2,3/// AutoService: "Wij houden de vinger aan de pols en willen continu weten hoe per leasemaatschappij of klant de berijders over ons denken en hoe we nog beter op hun wensen kunnen inspelen. Alle 1,2,3/// bedrijven verspreiden de komende twee maanden flyers onder hun klanten met daarop een speciale inlogcode voor onze website. Het invullen van het onderzoek kost slechts vijf minuten tijd. Alle deelnemers maken na afloop kans op een weekend voor twee personen naar Parijs".

Inmiddels staan 25 handtekeningen op papier van universele autobedrijven die 1,2,3/// AutoService zijn. De landelijke keten van BOVAG (ABA) autobedrijven is vorig jaar september daadwerkelijk van start gegaan en is gespecialiseerd in het onderhouden en repareren van de zakelijk gereden auto.

1,2,3 /// AutoService
 
Websitewww.123autoservice.nl
Deel via