14 juni 2002
 

Opel

met opel naar disneyland parijs

14 juni 2002 | Met de zogenaamde "Opel Familie Promotie Actie" bij de Opel dealers wordt de samenwerking tussen de Duitse fabrikant en Disney heel tastbaar voor de consumenten. Opel deelt namelijk 1000 Disney arrangementen uit en, als klap op de vuurpijl, een Opel Zafira met DVD systeem.

In totaal ontvangen 1 miljoen huishoudens een mailing met daarin ondermeer een voucher. Deze voucher bevat een uniek nummer waarmee bij de Opel dealer kan worden gecontroleerd of 1 van de 1000 arrangementen is gewonnen. Als dit niet het geval is kan de consument door de slagzin op de voucher af te maken meedingen naar de absolute hoofdprijs: een Zafira met DVD systeem. Met het DVD systeem in de Zafira is Opel voorloper in zijn klasse. Opel is het eerste merk dat een dergelijk systeem aanbiedt in een gezinsauto. Het systeem biedt de achterpassagiers de gelegenheid optimaal entertainment te beleven. Op een comfortabele manier bovendien: met draadloze hoofdtelefoons en afstandsbediening.

Opel

De actie van Opel met Disney is een logische. Beide 'merken' spreken dezelfde doelgroep aan en op 12 april jl. sloten Disneyland Parijs en General Motors een overeenkomst waardoor Opel te bewonderen is in het attractiepark. In de gloednieuwe "Stunt Show Spectacular(R)" schitteren verschillende Opels in een show vol actie en autostunts. Dit alles vindt plaats in het nieuw geopende themapark "Walt Disney Studios".

De Opel Familie Promotie actie loopt van 10 juni tot en met 13 juli voor het gehele land. Alle 249 dealers van het uitgebreide dealernetwerk van Opel zijn aan de actie verbonden.

Opel
 
Websitewww.opel.nl
Deel via