11 juli 2003
 

Daewoo

Drie jaar gratis onderhoud bij Daewoo

11 juli 2003 | In de zomermaanden juli, augustus en september geeft Daewoo drie jaar gratis onderhoud op een nieuwe Daewoo. Met deze actie wil Daewoo Motor Benelux het huidige verkoopsucces vergroten en blijft het merk trouw aan haar positionering: value for money.
Daewoo

Gedurende de zomer maakt Daewoo het extra aantrekkelijk een nieuwe auto aan te schaffen. In de maanden juli, augustus en september geeft Daewoo drie jaar gratis onderhoud op de Matiz, Kalos, Tacuma, Evanda, de huidige Nubira en de Lanos. Op de actiemodellen Matiz Sun en Kalos Sun, waarbij de klant gratis een sunroof ontvangt, geldt een aanbod van een jaar gratis onderhoud. De nieuwe Nubira, Kalos Sport en Tacuma Cinema zijn van deze actie uitgesloten.

Daewoo

Met dit gratis-onderhoud-initiatief zorgt Daewoo Motor Benelux niet alleen voor een bijzonder aanbod, ook in de praktijk werkt de actie eenvoudig. Na de aanschaf van een nieuwe Daewoo ontvangt de klant een coupon die gedurende een periode van drie jaar garant staat voor kosteloze servicebeurten. Pieter Stokman, Manager Public Relations bij Daewoo Motor Benelux: "De eerste helft van 2003 is voor Daewoo qua verkopen boven verwachting verlopen en dit momentum proberen we gedurende de zomermaanden, waar de verkopen van nieuwe autos traditioneel toch wat stagneren, vast te houden met deze opmerkelijke actie".

Daewoo Daewoo
 
Websitewww.daewoo.nl
Deel via
 
 
> De nieuwste tests en het laatste nieuws in je mailbox
Schrijf je nu in voor de gratis Autozine-nieuwsbrief!