15 mei 2014
Smart ForTwo (2007 - 2014)

Smart ForTwo (2007 - 2014)

Smart bouwt auto voor fans

15 mei 2014 | Een smart BRABUS special edition zoals de liefhebbers van smart hem graag zien; dat is de insteek van de bijzondere social media campagne die smart op 15 mei op Facebook lanceert.

Met de smart BRABUS fan edition slaan smart en BRABUS nieuwe wegen in. Voor de configuratie van deze special edition, waarvan de verkoop deze herfst start, kunnen alle fans van smart namelijk online hun stem uitbrengen. Smart BRABUS is altijd al het juiste adres geweest voor een naar persoonlijke wens uitgevoerde smart. Sinds 2002 heeft de partner van smart al meer dan 50.000 op maat gemaakte auto's voortgebracht.

Smart ForTwo (2007 - 2014)

Tijdens vijf online stemronden kunnen alle fans een voorkeur uitspreken voor de samenstelling van deze speciale uitvoering. Dat kan via Facebook, het voor smart meest relevante social media kanaal, of via de speciale microsite Smart-fan-edition.com. Deelnemers kunnen stemmen op de kleur van de bodypanels, de kleur van de tridion veiligheidskooi, de kleur en bekleding van de stoelen en het type lichtmetalen velgen.

Aan het einde van de campagne, die wordt gelanceerd in Duitsland, Nederland, Frankrijk, België, Italië, Spanje, Zwitsersland, Oostenrijk, Portugal en de VS, hebben de fans samen hun ideale auto ontworpen. En dat is nog niet alles: alle deelnemers maken automatisch kans op een exclusieve reis naar het Smart fan event 'Smart times 2014' in Cascais, Portugal.

 
> De nieuwste tests en het laatste nieuws in je mailbox
Schrijf je nu in voor de gratis Autozine-nieuwsbrief!