20 februari 2013
 

Mini

MINI bereikbaar via chat

20 februari 2013 | MINI introduceert op de website MINI.nl Live Chat. Dit is bedoeld als een interactieve en snelle tool om vragen (ook buiten de reguliere kantooruren) van sitebezoekers en MINI klanten zo snel mogelijk te beantwoorden.

Vanwege goede resultaten sinds de testfase eind 2012 is MINI per 1 januari 2013 definitief doorgegaan met het verlenen van de chatservice. Dit betekent dat MINI bijna de gehele dag bereikbaar is voor klantvragen en hiermee klanttevredenheid verder doorontwikkelt. De chatservice verschijnt als pop-up venster in het beeldscherm van de MINI.nl websitebezoeker en de bezoeker kan indien gewenst meteen een vraag stellen.

Mini

MINI Live Chat is maandag t/m vrijdag beschikbaar van 17.00 uur t/m 23.00 uur en zaterdag en zondag van 09.00 tot 23.00 uur. MINI heeft een team klaar zitten om alle grote en kleine MINI vragen te behandelen. Ook eventuele klachten worden direct in behandeling genomen en zo goed en snel mogelijk beantwoord.

Uit de resultaten uit de testfase blijkt dat het merendeel van de vragen verkoopgerelateerde vragen zijn. Overige vragen gaan ondermeer over after salesartikelen en -mogelijkheden en vragen variërend van openingstijden tot de historie van MINI.

Mini
 
Websitewww.mini.nl
Deel via
 
 
> De nieuwste tests en het laatste nieuws in je mailbox
Schrijf je nu in voor de gratis Autozine-nieuwsbrief!