4 februari 2013
Opel Adam

Opel Adam

Opel lanceert Adam and You-campagne

4 februari 2013 | De Adam speelt de komende maanden een hoofdrol in de landelijke reclameactiviteiten van Opel. De nadruk ligt op verrassende en ludieke acties die in de Adam Store, via Facebook, tijdens evenementen en zelfs op straat plaatsvinden. Bovendien maakt het publiek daarbij kans op exclusieve prijzen.

Met de unieke Adam&YOU-campagne wordt de nieuwe Opel Adam op een nooit eerder vertoonde wijze onder de aandacht gebracht. Daarbij speelt de zogenoemde 'photo booth' een belangrijke rol. Deze photo booth, die permanent in de Adam Store aanwezig is en de komende weken bij diverse evenementen staat, biedt de mogelijkheid om foto's te maken en die met een GLAM-, SLAM- of JAM-filter extra te verfraaien. Iedereen die zo'n ludieke foto uploadt, neemt deel aan de Adam&YOU-campagne en maakt kans op unieke prijzen, zoals sneakers, tablets en headphones die in de Adam Store door kunstenaars worden gepersonaliseerd.

Opel Adam

Het bijzondere is dat de photo booth niet alleen beschikbaar is op evenementen en via een speciale app via facebook.com/opelnederland en AdamAndYou.nl, maar ook in diverse tram- en bushaltes. De abri's op de Grote Markt in Groningen, aan de Neude in Utrecht, in de Karnemelkstraat in Breda en nabij het Amstelstation in Amsterdam zijn tijdelijk omgetoverd tot opvallende photo booths, zodat zelfs op straat foto's zijn te maken om deel te nemen aan de Adam&YOU-actie.

Alle foto's die in de photo booth zijn gemaakt en geüpload, worden in een gallery geplaatst. Ook is het mogelijk de foto's te delen via Facebook. Bovendien worden minimaal 200 foto's gebruikt voor een megagroot reclamedoek op het Rokin in Amsterdam. Deelnemers maken dus niet alleen kans op unieke prijzen, maar ook op een rol in de reclamecampagne van de Opel Adam.