27 september 2012
 

Seat

Seat onthult nieuw beeldmerk

27 september 2012 | Seat heeft vandaag op de Paris Motor Show zijn nieuwe beeldmerk aan de wereld gepresenteerd. De lancering van het nieuwe embleem op de Parijse show valt samen met de wereldprimeur van de compleet nieuwe Leon die Seat in de Franse hoofdstad presenteert.

Vanochtend onthulde James Muir, de president van Seat, het nieuwe Seat-embleem. "De presentatie van ons nieuwe merklogo vormt de volgende stap in de evolutie van Seat. Het beeldmerk weerspiegelt de merkwaarden van Seat: 'clean, pure design & precise, quality engineering", verklaarde Muir.

Seat

Het eerste model waarop het nieuwe embleem prijkt is de compleet nieuwe Seat Leon, dé ster op de stand van Seat op de Paris Motor Show. "De Leon is een icoon in onze modelreeks en vertegenwoordigt het beste dat Seat te bieden heeft: een prachtig design, uitmuntende kwaliteit, bruikbare technologieën en volop rijplezier", voegde Muir toe.

Het nieuwe logo van de Spaanse autofabrikant markeert een nieuwe stap in de continue doorontwikkeling van Seat's identiteit en brengt de "corporate identity" van het merk in lijn met de uitstraling van zijn modellen.

Seat
 
Websitewww.seat.nl
Deel via
 
 
> De nieuwste tests en het laatste nieuws in je mailbox
Schrijf je nu in voor de gratis Autozine-nieuwsbrief!