21 juli 2011
 

Hyundai

Hyundai trekt land in met eigen lounge

21 juli 2011 | Hyundai verrast het publiek deze zomer met een eigen lifestyle lounge. Met behulp van deze mobiele lounge worden het merk en de Hyundai-producten op een verassende manier gepresenteerd. De lounge is de eyecatcher op diverse evenementen, maar wordt ook geplaatst in centra van steden en op Schiphol. Ook Hyundai-dealers zullen van deze mobiele presentatieruimte gebruik maken.

De lifestyle lounge van Hyundai past volgens Hyundai in de eigen filosofie om klanten op een bijzondere manier kennis te laten maken met de nieuwste modellen zoals de i40 en Veloster. De presentatieruimte, eigenlijk een omgebouwde zeecontainer die speciaal voor Hyundai is vervaardigd, kan gemakkelijk worden verplaatst.

Eenmaal uitgeklapt ontstaat een chique lifestyle lounge met witte zitmeubels, banken en tafels én een ruimte waarin hostesses lekkere koffie kan schenken, aangeboden door Sega Fredo. De lounge heeft uitgeklapt een afmeting van 10 bij 10 meter.

Hyundai

De hele zomer toert de Hyundai Lounge door Nederland. Daarbij worden diverse zomer evenementen aangedaan zoals HISWA te water, de Van Dam tot Dam-loop en het Zomercarnaval in Rotterdam. Daarnaast is de lounge te vinden in het centrum van de grote en kleinere steden door heel Nederland en op Schiphol.

Meer informatie over de locaties van de Hyundai lifestyle lounge is te vinden op de website van Hyundai, op de Facebook-pagina van Hyundai Nederland én op de websites Veloster.nl en i40.nl

Hyundai
 
Websitewww.hyundai.nl
Deel via
 
 
> De nieuwste tests en het laatste nieuws in je mailbox
Schrijf je nu in voor de gratis Autozine-nieuwsbrief!