7 juni 2011
 

Volkswagen

VW start campagne Onderhouden is Overhouden

7 juni 2011 | Volkswagen start de campagne: Onderhouden is overhouden. Deze stelt dat auto-onderhoud door de Volkswagen-dealer op termijn de voordeligste keuze is. Ook berijders van Volkswagens die ouder zijn dan drie jaar zouden zo geld kunnen overhouden. En dat biedt ruimte tot dagdromen. Om die gedachte kracht bij te zetten trekt de komende maand een Volkswagen Polo inclusief oplegger met luxe jacht door Nederland. Vanaf 11 juni kan men op twee plaatsen op de foto met het jacht. De foto is te downloaden en via social media te delen met vrienden. Zo maken deelnemers kans op de vervulling van een dagdroom: een weekeinde varen op een jacht.

Tot en met 13 juni duikt op diverse drukbezochte plekken een Volkswagen Polo op met daar achter een oplegger met een luxe jacht. Vanaf 11 juni kan men op twee plaatsen in Nederland op de foto met deze "droomcombinatie". Iedereen kan het jacht vervolgens een eigen naam geven en de foto gratis downloaden. Via social media als Facebook, Hyves en Twitter is het mogelijk vrienden aan boord uit te nodigen. Als negen vrienden de uitnodiging accepteren, is het jacht gevuld en maakt de deelnemer kans op een weekeinde varen op een echt jacht. Voor de reis ernaartoe staat uiteraard een Volkswagen Polo klaar.

Volkswagen

Via de website OnderhoudenIsOverhouden.nl is het vanaf 11 juni ook mogelijk een eigen foto te uploaden en mee te doen. Op deze website wordt tevens tot in detail uitgelegd waarom de Volkswagen-dealer hét adres zou zijn voor onderhoud van Volkswagens van drie jaar of ouder.

De Polo met daarachter het jacht is in de komende periode hier te zien:

  • t/m 10 juni: A12 Den Haag richting Arnhem bij Fort Vechten
  • 11 juni: Vlaggetjesdag Scheveningen (fotomoment)
  • 12-13 juni: Duinrell Wassenaar (fotomoment)
Volkswagen
 
Websitewww.onderhoudenisover
Deel via