18 mei 2011
Fiat 500

Fiat 500

Natasha Poly gezicht van Fiat 500 by Gucci

18 mei 2011 | Na de officiële lancering van de 'Fiat 500 by Gucci' presenteren Fiat en Gucci nu de bijbehorende 'Fiat 500 by Gucci'-reclame campagne. De campagne is gemaakt door Mert Alas en Marcus Piggott in Rome en heeft model Natasha Poly in de hoofdrol.

De communicatie achter de wereldwijde lancering van de 500 by Gucci wordt ontwikkeld door 'Independant Ideas', het bureau van Lapo Elkann. Riccardo Ruini is verantwoordelijk voor de 'art direction' van de campagne.

De Fiat 500 by Gucci is door Gucci's creative director Frida Giannini gestyled en is leverbaar in unieke glossy 'pearl glass' wit en zwart èn in 'diep' zwarte kleur. Aan de buitenkant is de auto verder te herkennen aan de wielen (195/45 R16) met Gucci logo. De cursief weergegeven merknaam 'Gucci' is te vinden op de stijl van de deuren en op de achterkant van de auto.

Fiat 500

Tevens is de auto zowel aan de buiten- als binnenkant voorzien van Gucci's groen-rood-groen; op de stoelen, gordels, versnellingspook, vloermatten en sleutelhouder. De chique stiksel op de stoelen, de exclusieve materialen, de satijnen chromen details èn de Frau-lederen stoelen met 'Guccissima' print geven de auto de juiste Gucci uitstraling.

De 500 by Gucci is in beginsel tot 30 juni exclusief online via 500bygucci.com bestelbaar. Om de 500 by Gucci verder te complementeren is er de exclusieve 500 by Gucci-collectie bestaande uit reisaccessoires, kleine lederwaren, tracksuits, bombers, rijhandschoenen, zonnebrillen en een horloge.

 
> De nieuwste tests en het laatste nieuws in je mailbox
Schrijf je nu in voor de gratis Autozine-nieuwsbrief!