21 april 2011
Opel Corsa (2006 - 2014)

Opel Corsa (2006 - 2014)

Reclamedoek Opel Corsa wordt tas

21 april 2011 | Opel heeft de twee gigantische reclamedoeken van de nieuwe Opel Corsa, die de afgelopen maanden te zien waren in Amsterdam en Rotterdam, een tweede leven gegeven. In samenwerking met het bedrijf CutadOut zijn de doeken gerecycled tot zo'n 350 exclusieve tassen.

Elke tas is voorzien van een eigen QR-code. Door deze te scannen met een smartphone wordt de gebruiker direct gelinkt naar een foto van het originele reclamedoek op Facebook. De Opel Corsa CutadOut-tassen liggen niet in de winkel, maar zijn te winnen via diverse acties van Opel.

Opel Corsa (2006 - 2014)

Deze milieubewuste actie van Opel sluit aan bij de vernieuwde Corsa. De nieuwe 1.3 CDTI ecoFLEX uitvoering met 70 kW/95 pk vermogen en Start/Stop-technologie verbruikt slechts 3,5 liter diesel per 100 kilometer en stoot 94 gram CO2 per kilometer uit. Daardoor is deze Corsa wegenbelastingvrij en profiteert de zakelijke rijder van een lagere bijtelling van slechts 14%. Ook de nieuwste LPG uitvoering kent deze fiscale voordelen en is eveneens bijzonder zuinig. Rijden op LPG kan een

Maar de Corsa is ook op andere fronten verbeterd. Zijn vernieuwde neus geeft hem een expressiever uiterlijk en maakt hem direct herkenbaar als lid van de nieuwe Opel-familie.

Opel Corsa (2006 - 2014)

Tenslotte is de Corsa optioneel ook uit te rusten met 'Touch & Connect': een nieuw multimedia-infotainmentsysteem met een 5-inch touchscreen in kleur, een navigatiesysteem met volledige dekking voor 28 Europese landen, Bluetooth, iPod- en usb-aansluitingen.

 
> De nieuwste tests en het laatste nieuws in je mailbox
Schrijf je nu in voor de gratis Autozine-nieuwsbrief!