26 november 2010
 

LeasePlan

LeasePlan is hoofdsponsor AutoRAI 2011

26 november 2010 | LeasePlan is de nieuwe hoofdsponsor van AutoRAI 2011. Dat kondigen de leasemaatschappij en de organisator van 'het grootste autofeest van Nederland' vandaag gezamenlijk aan. Van 13 tot en met 23 april staat Amsterdam RAI weer in het teken van auto's en mobiliteit in alle vormen en maten.

Naast de vaste schare autofans en dagjesmensen wordt het tweejaarlijkse evenement bezocht ter oriëntatie van een nieuwe auto. Met het nieuw verworven hoofdsponsorschap slaat LeasePlan een brug tussen het Nederlandse autofestijn en de oriënterende vraag vanuit zakelijke autorijders.

De twee partners zijn verheugd over de samenwerking. LeasePlan is al enige jaren partner van de Vakdag AutoRAI. Tijdens deze zakelijke preview van de beurs mogen zakelijke relaties van onder meer dealers, fleetowners en leasemaatschappijen alvast een kijkje nemen op de beursvloer. Erik Staat, marketing directeur van LeasePlan Nederland, licht toe: "De passie voor auto's en voor mobiliteit in bredere zin is wat wij gemeen hebben met alle bezoekers van de AutoRAI. Voor ons als marktleider was het dus niet meer dan logisch dat wij het hoofdsponsorschap van deze toonaangevende autobeurs op ons wilde nemen".

LeasePlan

Ook Joost 't Hooft, Beursmanager AutoRAI, benadrukt de versterkende werking van het partnerschap: "Bezoekers van de AutoRAI verwachten primeurs en de nieuwste innovaties. LeasePlan is een organisatie die dit enthousiasme voor nieuwe ontwikkelingen deelt. Dat is duidelijk zichtbaar in hun bijdrage op het gebied van zakelijk duurzaam rijden. We zijn er dan ook van overtuigd dat we een duurzame partner hebben gevonden in deze nieuwe hoofdsponsor".

De exacte invulling van het hoofdsponsorschap zal in aanloop naar het evenement verder gestalte krijgen. Wel zal de nadruk vanuit LeasePlan komen te liggen op een doorvertaling van de AutoRAI 2011 naar het zakelijk rijden.

LeasePlan
 
Websitewww.leaseplan.nl
Deel via