2 november 2010
 

Porsche

Porsche Centrum Leusden geeft boek uit

2 november 2010 | Porsche Centrum Leusden heeft in eigen beheer het gelimiteerde boek "Drive" ontwikkeld. Het exclusieve boek is bestemd voor de klanten. In "Drive" is alles te lezen over Porsche en worden op een passionele manier de diverse waarden van het merk én de dealer in Leusden uitgelicht.

Porsche Centrum Leusden biedt met het boek meer dan de obligate flessen wijn en een bloemetje bij het afleveren van een nieuwe Porsche. Het boek is een blijvend geschenk; waar de wijn en de bloemen inmiddels zijn verdwenen, ligt het boek nog gewoon op de salontafel. "Je pakt het beet en weet door z'n vormgeving en uitstraling gelijk waar het bij Porsche Centrum Leusden om draait", aldus directeur Luciën Visser. "Met Drive proberen we uit te dragen waar we bij Porsche Centrum Leusden voor staan. Het is toegankelijk en toch exclusief".

Porsche

Naast de geschiedenis van Porsche Centrum Leusden steunt het boek op vier pijlers van Porsche: heritage, product, sport en technologie. Met Drive onderstreept Porsche Centrum Leusden nog meer de positie als exclusief Porsche dealer.

Van het boek verschijnen 917 exemplaren die genummerd zijn. Het aantal verwijst naar de legendarische 917 racewagen waarmee Porsche onder meer Le Mans op zijn naam zette. Gezien de opnieuw gestegen verkoop bij Porsche Centrum Leusden van zowel nieuwe Porsches als gebruikte auto's uit het Porsche Approved programma, is een aantal boeken inmiddels al vergeven. Overigens kregen de klanten naast het exclusieve boek als vanouds ook wijn en bloemen mee.

Porsche
 
Websitewww.porschecentrumleu
Deel via
 
 
> De nieuwste tests en het laatste nieuws in je mailbox
Schrijf je nu in voor de gratis Autozine-nieuwsbrief!