22 september 2010
 

Peugeot

Peugeot overhandigt cheque aan War Child

22 september 2010 | De campagne van Peugeot Nederland N.V., die gestart werd in het kader van de samenwerking met Disney/PIXAR ter gelegenheid van de bioscooprelease van de animatie-film Toy Story 3, is inmiddels ten einde. Naast tal van aanbiedingen bij de aanschaf van een nieuwe Peugeot, was er voor kinderen de gelegenheid om bij de Peugeot-dealer gebruikt speelgoed in te leveren in ruil voor een filmposter en een zgn. 'floating' Toy Story 3 pen.

Voor Peugeot Nederland N.V. was deze actie tevens aanleiding om eenmalig een geldelijke donatie te doen aan War Child. Deze onafhankelijke humanitaire organisatie zet zich in voor een vreedzame toekomst voor kinderen in oorlogsgebieden.

Peugeot

Op woensdag 22 september 2010 overhandigde Directeur Marketing Gaël Colin een cheque ter waarde van 15.000 euro in Peugeot Experience. Namens War Child nam Pieter Verhagen (Marketeer Corporate Sponsoring) deze cheque in ontvangst.

"Voor 15.000 euro kan War Child maar liefst 1250 oorlogskinderen per jaar helpen. Dat doen we door psychosociale hulp en onderwijs te bieden. Met dans, muziek, theater en sport leren kinderen hun emoties uiten en hun oorlogservaringen verwerken. We zijn ontzettend dankbaar voor deze geweldige donatie van Peugeot, want alleen door de steun van particulieren en bedrijven kunnen wij ons werk doen en nog meer oorlogskinderen helpen!" aldus Pieter Verhagen.

Peugeot
 
Websitewww.peugeot.nl
Deel via
 
 
> De nieuwste tests en het laatste nieuws in je mailbox
Schrijf je nu in voor de gratis Autozine-nieuwsbrief!