Mazda 2

Mazda Auto Haagstad b.v.

Mazda-dealer

 
Mazda Auto Haagstad b.v.
Mercuriusweg 15a
2516 AW    Den Haag
tel.: 070 - 3040110
fax: 070 - 3818922
info@haagstad.nl
  
> De nieuwste tests en het laatste nieuws in je mailbox
Schrijf je nu in voor de gratis Autozine-nieuwsbrief!

Ervaringen van klanten

  

, datum: 19 september 2017

Ervaring met verkoop: Direct na aankoop nieuwe CX-5 is bij installatie dakdrager een plastic dakgootschuifje gebroken door eigen schuld. Kosten 10 euro. M.i. nog geen 20 eurocent waard, maar viel niet over te praten. Vervolgens auto direkt elders in onderhoud gegeven.... doei...


AutoCX-5

Verkoop6
Service8
  
  

, datum: 10 mei 2017

Ervaring met onderhoud: Onderhoudsbeurt bij de verkoper gehad.


Auto2

Verkoop9
Service10
  
  

, datum: 15 december 2014

Ervaring met onderhoud: Bij melding van de deurresonnanties bleek dat wel bekend te zijn, ik heb aangegeven eerst zelf naar een oplossing te zoeken, ben als hobby werkzaam geweest in de electronica.


AutoCX-5

Verkoop8
Service8
  
  

, datum: 16 oktober 2014

Ervaring met onderhoud: Na de eerste reeks ( niet opgeloste ) klachten, komen deze bij de 2e beurt terug. En deze keer gaat het of opgelost worden of de dealer gaat schriftelijk een verklaring geven waarom niet. Ik vermoed dat er dan een iets andere verklaring komt dan de mondelinge van vorige keer. Deze schriftelijke verklaring gaat dan naar de importeur, en gezien de ervaringen van andere Mazda eigenaren, waarschijnlijk ook direct naar de rechtsbijstand.


AutoCX-5

Verkoop6
Service4
  
  

, datum: 28 juli 2014

Ervaring met onderhoud: Zie de perikelen van stap 1. Zodra het meer wordt dan een standaard onderhoudsbeurt, wordt het hard minder. Ze zeggen het nog net niet, maar als het uitlezen geen fouten geeft dan mankeert er dus niets aan.


AutoCX-5

Verkoop6
Service4