Toyota Yaris

Oudshoorn Autobedrijf B.V.

Toyota erkend reparateur

Oudshoorn Autobedrijf B.V.
Oudshoorn Autobedrijf B.V.
Zwanendrift 2
2408 AZ    Alphen aan de Rijn
tel.: 0172 - 571437
fax: 0172 - 573838
info@toyota-oudshoorn.nl
  
> De nieuwste tests en het laatste nieuws in je mailbox
Schrijf je nu in voor de gratis Autozine-nieuwsbrief!

Ervaringen van klanten

  

, datum: 31 maart 2013

Ervaring met verkoop: Koop als 30 jaar mijn Toyota bij deze dealer. Aanvankelijk zaten zij in een dorp, t.w. Aarlanderveen en was het vanzelfsprekend dat je gratis een leenauto mee kreeg en je betaalde je nieuw gekochte de auto nadat je hem had opgehaald. Zo waren er wel meer van die voordelen die bij een vertrouwensrelatie horen met de klant. Sinds een aantal jaren zitten ze in een groot nieuw pand in Alphen aan de Rijn en is al het personeel totaal gewisseld. De zoon van de voormalige eigenaar runt nu de zaak, maar houdt meer van sleutelen dan van zijn klanten. Enkele voorbeelden: voor een leenauto moet je nu betalen, je krijgt de auto echt niet meer mee als hij niet betaald is etc. Bovendien is ook de service minder. De accu moest 2 jaar geleden vervangen worden, aldus de computer en ook de waterpomp gaf de indruk dat hij lekte, want er zat een opgedroogde waterdruppel aan de buitenkant. Beide adviezen tot vervanging leken mij niet noodzakelijk en heb ik niet laten doen. Waren dus ook niet nodig.

Ervaring met onderhoud: De accu moest 2 jaar geleden vervangen worden, aldus de computer en ook de waterpomp gaf de indruk dat hij lekte, want er zat een opgedroogde waterdruppel aan de buitenkant. Beide adviezen tot vervanging leken mij niet noodzakelijk en heb ik niet laten doen. Waren dus ook niet nodig. Ik heb het geluk dat ik zelf ook enigszins technisch, want anders had het mij onnodig veel geld gekost. Een ander voorbeeld is de grote beurt. Mijn winterbanden zaten door zout kennelijk te vast om ze te demonteren en men heeft daardoor mijn remblokken niet gecontroleerd bij een grote beurt. Dit is ontoelaatbaar! Kan nog wel meer voorbeelden noemen, maar laat het hierbij.


AutoCorolla

Verkoop7
Service6
  
  

, datum: 3 juni 2012

Ervaring met onderhoud: Er is nog geen oplossing voor het inhouden en stotterend, met schokkend rijgedrag. Dat is zeer irritant. Ik hoop op een update van de boordcomputer


AutoVerso-S

Verkoop9
Service8