Volvo V60

Mobility Centre De Jong

Volvo-dealer

 
Mobility Centre De Jong
Hoofdweg 137
3067 GD    Rotterdam
tel.: 010 - 8504550
fax: 010 - 4561044
rotterdam@mobilitycentre.nl
  
> De nieuwste tests en het laatste nieuws in je mailbox
Schrijf je nu in voor de gratis Autozine-nieuwsbrief!

Ervaringen van klanten

  

, datum: 9 januari 2017

Ervaring met onderhoud: Voor kerst heeft de auto een einde garantiecheck gehad en ook meteen een grote beurt. Hierbij is ook de software update gedaan. Auto opgehaald, na een half uur ging het lampje branden van de verbrandigsfilter. Weer terug, nieuwe afspraak. Is opgelost. Sinds oudjaar is er een aanhoudende probleem. Koelvloeistof te laag, zet de motor zsm uit. Volvo assistence gebeld, vloeistof aangevuld. Volgende dag weer dezelfde melding, wederom volvo assistence gebeld, wegenwacht geweest, weer vloeistof gevuld en geadviseerd om langs de dealer te gaan. Volgende ochtend dealer gebeld en kon langskomen. En ja hoor er zat bij de afdichting een lekkage, is verholpen (afgelopen woensdag). Sinds gisteren krijg ik de melding weer, gecheckt en er zat nog genoeg vloeistof. Vandaag wederom de melding, weer gecheckt, vloeistof was gedaald tot onder minimum. Volvo assistence gebeld, mag er niet mee rijden. Morgenochtend eerst overleggen met dealer. In afgelopen 2 weken wordt dit de 4e bezoek aan de dealer...


AutoV40

Verkoop7
Service6
  
  

, datum: 26 september 2015

Ervaring met onderhoud: Gemelde klachten niet opgelost, misschien heeft de software update iets verholpen maar dat moet zich nog bewijzen. Waren vergeten de beschermplaat onder de motor te monteren, toevallig zag ik dat zelf want er hing een slang onder de auto te bungelen. De hybride storing zou verholpen zijn met de software update maar kwam na een dag alweer terug, toen maar eens meegelopen met de monteur die de auto uitlas en nu blijkt de elektromotor defect. Je vraagt je toch af of je daar achter was gekomen als je niet mee was gelopen met de monteur en zelf geen verstand hebt van storingen uitlezen, waarschijnlijk niet en de garantie verloopt over 4 maanden. Dit is mijn 6e Volvo ( hiervoor V70) en ik was altijd super tevreden, zowel over mijn dealer, de beste in NL, Hooftman Schoonhoven, als over de auto's. Maar dit wordt waarschijnlijk de laatste, met 40 k km per jaar wil ik voor dit geld een goede auto. Hoofdman kan jammer genoeg niets voor mij doen want de garantie en de daarmee gemoeide kosten zijn voor Mobility Center de Jong. Ik houd mijn hart vast...


AutoV60

Verkoop2
Service3
  
  

, datum: 28 april 2013

Ervaring met onderhoud: Prima, je wordt van te voren gewezen op de evetuele kosten en tevens wordt er gevraagd of je dit wilt laten uitvoeren, dus geen verrassingen achteraf.


AutoC30

Verkoop10
Service9
  
  

, datum: 11 november 2012

Ervaring met onderhoud: Dealer onderhoud is kostbaar.


AutoXC60

Verkoop7
Service6